SISTEM INTEGRACIJSKA RJEŠENJA









U cilju postizanja što veće produktivnosti, smanjenja troškova i povećanja fleksibilnosti bitno je međusobno povezati što više elemenata poslovnog procesa i organizacije. Sistem integracijska rješenja pružaju vam mogućnost postizanja tih ciljeva.
Tehnička podrška i incidentno rješavanje problema
Našim korisnicima dostupan je broj službe tehničke podrške 8×5 (osam sati dnevno radnim danom), 12x5 (dvanaest sati radnim danom) ili 24×7 (cijeli dan svaki dan – vikend i praznici uključeno) što omogućuje intervencije naših specijalista s vremenom odziva definirano ugovorom. Vrijeme odziva usluga ovisi o dogovorenom SLA (Service Level Agreement) ugovoru, a razine obavještavanja provodimo sukladno međunarodnim standardima (ITIL, MOF, MSF). Zahtjev za tehničku podršku zaprimamo putem e-mail poruke ili telefonski. U sistem tehničke podrške uključeni su inženjeri sa najvišim stručnim certifikatima što osigurava visok kvalitet obavljanja rada.
Nadzor i održavanje
Za rad IT sistema vrlo su važne usluge nadzora i održavanja, prikupljanja informacija o nastanku problema, a samim time i sprečavanja takvog problema u budućnosti, što rezultira većom pouzdanošću sistema. U skladu s tim odjel Sistemske integracije može ponuditi usluge redovnog održavanja i nadzora, te preventivnog održavanja servisa i mrežne opreme bazirane na Microsoft tehnologiji. Naša vizija je da IT sistem mora osigurati nesmetan rad poslovnih servisa, a kada se pojave stvarni problemi naši stručnjaci su na raspolaganju da se stanje mrežne infrastrukture vrati u stanje ispravnosti uz što manje ometanje postojeće radne okoline. Zato strateškim planiranjem razvoja mrežne infrastrukture povećavamo dostupnost IT sistema i time omogućavamo kompaniji konkurentnost na tržištu. Naše kompetencije garancija su kvalitetnog odrađivanja svih ili izdvojenih poslova, čime kompanijama nudimo cjelokupnu uslugu i rješenje, odnosno rješenje prilagodljivo potrebama korisnika.

U okviru redovnog održavanje postavljamo ciljeve kojima možemo unaprijediti izvršavanje poslovnih procesa na mrežnoj opremi korisnika, a to najčešće izvršavamo mjesečnim redovnim održavanje što uključuje svakodnevno nadgledanje bitnih hardverskih i softverskih komponenti (poslužitelji, radne stanice, mrežna oprema), nadzor i analizu mrežnih servisa, testiranje, ažuriranje aplikacija, provjera ispravnosti i dostupnosti mrežne opreme, automatizirani nadzor, redovan pregled opreme i instaliranih aplikacija, te izvještavanje i izrada dokumentacije. Posao nadzora sistema definišemo internim procedurama, a obavljamo uz pomoć sofisticiranih softverskih rješenja koje koristimo u svakodnevnom radu. Takvi softveri omogućavaju nam proaktivno i opsežno nadziranje i upravljanje svih IT komponenti, uključujući izradu integrisanog sistema izvještaja koji su posebno kvalitetni jer kroz jedno mjesto prikazuju više desetaka prikupljenih informacija sa nadziranih poslužitelja i drugih hardverskih uređaja.

Preventivnim održavanjem obvezujemo se konstantno nadgledati ne-kritične procese kompletne mrežne opreme, te obavljati poslove optimizacije i finog podešavanja svih servisa. U ovim okvirima sugerišemo korisnicima nadogradnje operativnih sistema računara i servera, prijedlog korištenja softverskih aplikacija za obavljanje svakodnevnih radnji zaposlenika, te edukacije korisnika. Postupajući u skladu s idejom Identificiraj – Analiziraj – Izradi – Izvjesti trudimo se prikazati korisniku realne opasnosti koje se mogu očekivati u radu ukoliko se ne promjene određene radnje. Ukratko, vršimo nadgledanje ne-kritičnih procesa kompletne mrežne opreme i sugeriranje poboljšanja poslovnih procesa. Cilj preventivnog održavanja jest da smanjimo ranjivost sistema i rizike poslovanja smanjimo na najmanju moguću mjeru.
Core infrastrukturna rješenja
Nakon projektiranja mrežnih (ICT)sustava i svih pripadajućih hardverskih i softverskih komponenti spremni smo izvoditi podizanje najkompleksnijih rješenja uz maksimalnu pouzdanost i dostupnost. Posebnu pažnju pridajemo sigurnosti sustava i migraciji u virtualno okruženje.

saznajte više>>
Hardverska rješenja
Kroz implementacije najrazličitijih desktop računala i poslužitelja, imamo veliko iskustvo u projektiranju i dimenzioniranju novih sustava ili integracije u postojeće mrežno okruženje, a sa naprednim sustavima za pohranu podataka stvaramo novu vrijednost za korisnika.

saznajte više>>