SHAREPOINT POSLOVNE APLIKACIJE

SharePoint - automatizacija poslovnih procesa, upravljanje dokumentima i još mnogo toga
Word je alat za zapisivanje informacija. Excel je alat za računanje informacija. Web-preglednik je alat za pregled informacija. Outlook je alat za slanje informacija. Google je alat za pronalaženje informacija. SharePoint je alat koji radi sve to, i još više, a za početak je dovoljno imati jedan Windows Server stroj i malo povjerenja u RSCOM!

U današnje je vrijeme neke poslove nepotrebno obavljati ručno, pogotovo ako alternativa nudi niže troškove, povećanu sigurnost, učinkovitost i pouzdanost. Ako je pritom, softversko rješenje još i prihvatljive cijene i kratkog roka implementacije, ako se savršeno uklapa i dopunjuje s postojećom uredskom platformom i ako je korisnicima potrebno minimalno vrijeme navikavanja na novi sustav, prednosti su očigledne: sve ide lakše i brže, štedi se na vremenu i ljudima, nema suvišnih papira, komunikacija je poboljšana, nema praznog hoda!

Naša se rješenja, napravljena na SharePoint platformi, jednostavno integriraju u intranetske portale i povezuju sa sustavima za e-poštu, ERP, CRM i drugim postojećim poslovnim aplikacijama. Promjene su brže, lakše i jeftinije, lakše se identificiraju uska grla u postojećim procesima, smanjuje se mogućnost grešaka i gubitaka podataka.

Sigurnost podataka je potpuna, jer se svaki zapis i dokument pohranjuju u bazu podataka i za pristup je potrebno imati odgovarajuća, vrlo precizno utvrđena i dodijeljena prava. Sve aplikacije imaju ugrađeno više razina sigurnosnih prava, za različite grupe korisnika (obični korisnici, voditelji, uprava, administratori…).

Ukratko, ukoliko umjesto pomoću pet stalno otvorenih prozora na svom računalu, sad možete raditi s jednim ili dva, posao će vam biti lakši i učinkovitiji!

Sve aplikacije moguće je lako i brzo prilagoditi konkretnim i specifičnim zahtjevima klijenta. Osim gotovih modula, izrađujemo i SharePoint aplikacije po narudžbi, za što nudimo i konzultantske usluge za definiranje potreba organizacije.

Digitalni dokumenti:

Pohrana dokumenata u digitalnom umjesto u papirnatom obliku nudi velike prednosti: dokumenti se pronalaze bitno brže, dostupni su sa svih lokacija u svijetu, sigurni su od krađe, a ne mogu se izgubiti; moguće je pristupiti svim ikad napravljenim verzijama dokumenata. Korisnici smješteni na različitim lokacijama mogu surađivati na izradi dokumenata, svaki dokument podliježe strogo definiranom postupku revizije i odobravanja. Ušteda na troškovima je takva da se prosječan sustav isplati u roku od jedne do dvije godine. Ovakvo rješenje je idealno kao podrška pri implementaciji sustava upravljanja kvalitetom ISO 9000:2001 ili srodnih ISO standarda. Više od 40% tvrtki u svijetu koje još nemaju implementirano ovakvo rješenje razmišlja o njemu.